hotel schandelijk - Reisverslag uit Bujumbura, Burundi van Henriët - WaarBenJij.nu hotel schandelijk - Reisverslag uit Bujumbura, Burundi van Henriët - WaarBenJij.nu

hotel schandelijk

Door: Henriet

Blijf op de hoogte en volg Henriët

20 November 2013 | Burundi, Bujumbura

Zat ik me daar gisteravond op t vliegveld van Nairobi. Ik wachtte tot ik weer mocht instappen om 23.50u. In Nederland was het toen 2 uur eerder. Wifi deed het niet, maar ik had een boek. Ik vond het er verder prima, voelde me niet onveilig ofzo. Na anderhalf uur vliegen landde ik om half 1 op Bujumbura. Het is daar namelijk weer een uur vroeger. Het vliegveld deed me denken aan een Van der Valk hotel, met een lange rietgedekte overkapping naar de ingang. (Wat irritant: mijn tablet verhaspelt zelfstandig mijn tekst. Rietgedekt wordt uitgelekt).

Na de aanschaf van een visum stond er 'iemand' op mij te wachten, maar niet afgesproken persoon. Wel reuze aardig, maar ja. Al gauw bleek dat hij de namen van mijn collega's kende. Ik werd danook keurig afgeleverd in hotel de Chantelier (hotel schandelijk, aldus de tablet.)

Geweldig mooi en schoon hotel en ik sliep in een hemelbed van 3m breed. Dit, na nog even geskyped te hebben met thuis. Al met al viel het dus nogal mee, na alles wat ik in gedachten al had beleefd. Voelde me geen moment onveilig, maar ik heb me wel de hele dag verbaasd, onder t mom van: maak ik dit echt mee?!

Zometeen ga ik al pakken, want we rijden het veld in. Dan ga ik zien hoe helemaal echt is. Daarover later dan meer.

  • 20 November 2013 - 15:05

    Anki:

    Fijn dat het allemaal goed gaat. Ga er maar nou maar heel erg van genieten. Groetjes vanuit het koude Red een Kind - kantoor!

  • 20 November 2013 - 15:43

    Sandra :

    Klinkt heel goed zo'n bed. Lekker uitgerust en klaar voor het echte Afrikaanse leven! Fijn dat de reis goed ging!

  • 20 November 2013 - 16:11

    Sonja:

    Dat was stap 1. Klinkt goed. Ben benieuwd hoe je de contacten gaat ervaren. Geniet er van! Zoals mijn moeder al voorspelde, inderdaad positief jaloers.

  • 20 November 2013 - 19:15

    Antonette:

    Hobbel 1 is genomen! Je liet ons wel schrikken met de titel van dit reisverslag, maaar gelukkig is het alleen je tablet die het hotel schandelijk vindt. Geniet van de reis en we horen graag het vervolg.
    Groetjes uit het ijskoude Huizen!

  • 20 November 2013 - 19:27

    Karla:

    Fijn dat alles zo goed is gegaan! Vanochtend vertelde Quinten al op school dat je in een ECHT hemelbed sliep!! Fijne tijd toegewenst en geniet ervan!

  • 20 November 2013 - 22:45

    Anneke:

    Leuk om zo mee te kunnen leven Henriet. Geniet er maar van en wat fijn om direct al het veldwerk te kunnen zien. Ben benieuwd naar je volgende verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Burundi, Bujumbura

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2013

Not FOR the poor, but WITH the poor!

22 November 2013

RESPECT!!

21 November 2013

Different Cake

20 November 2013

hotel schandelijk

18 November 2013

In den vreemde
Henriët

Mijn naam is Henriët. Ik vlieg aanstaande dinsdag naar Burundi voor Red een Kind. Ik ga daar in het noorden van het land projecten van Red een Kind bezoeken. Ik heb er enorm veel zin in, maar besef tegelijkertijd dat het best heftig zal zijn. Ik weet niet wat met te wachten staat en wat ik er zal aantreffen. Letterlijk grensverleggend!

Actief sinds 15 Nov. 2013
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 7204

Voorgaande reizen:

14 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

15 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: